Sposoby i koszty wysyłki
Sposoby i koszty wysyłki
Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty w siedzibie firmy
Mościska ul. Bakaliowa 26 w godzinach pon-pt. 09-16.
Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres email:
- dane do wysyłki,
- wybór płatności (pobranie, przelew, płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym),
- wybór kuriera (paczkoamty inpost ze wskazaniem nr paczkomatu; DPD; DHL)
Koszty dostawy
a) za pobraniem, przesyłki kurierskie:
- dla wartości zamówienia od 100 zł brutto - 5 zł
- dla wartości zamówienia do 100 zł brutto - 17 zł
b) przedpłata na konto, przesyłki kurierskie:
- dla wartości zamówienia od 100 zł brutto - 0 zł
- dla wartości zamówienia do 100 zł brutto - 12 zł
c) przedpłata na konto, przesyłki paczkomat Inpost:
- dla wartości zamówienia od 100 zł brutto - 0 zł
- dla wartości zamówienia do 100 zł brutto - 9 zł
- telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,
- ewentualne żądanie faktury VAT wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiona imienna faktra VAT).
UWAGA: poszczególne oferty mogą zawierać dodatkowe warunki ustalane indywidualnie np. rozmiar, kolor.
Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie
7 dni dokonać przelewu na dane:
Erpatech Beata Praga
BNPPARIBAS 06 1750 0009 0000 0000 0092 6531
w tytule płatności należy podać nr pro formy
Każdy towar staramy się wysłać w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki.
Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad.
Aktualizacje stanów magazynowych w sklepie internetowym są dokonywane minimum raz dziennie. W przypadku złożenia zamówienia na towar który został sprzedany wcześniej w sklepie stacjonarnym, klient zostanie o tym powiadomiony w przeciągu 12 godzin.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, serdecznie zapraszamy do kontaktu mailem:
lub telefonicznie:
22 300 10 91